Monday, July 6, 2009

:: gathering batch 06/07 at dusun eco update... ::

perhatian kpd sume bekas2 dan juge ex2 plajar KMP gen 7.. ketas keje utk family day a.k.a gathering utk batch ktie sudah slamat di 'submit' kpd pihak kolej ujung minggu baru2 ini.. jadi mengikut perancangan asal.. gathering itu akan berlangsung pada 27 - 29 November 2009 bertempat d Dusun Eco Resort, Bentong...

mengikut perancangan, ianya akan berlangsung selama 3 ari 2 mlm dan disertai oleh sume bekas2 pelajar KMP sesi 06/07 dan berkemungkinan besar akan turut disertai oleh para pensyarah2 d bawa khas dari kolej!!! bayaran utk perjumpaan ini adalah berjumlah rm 150... utk deposit boleh la byr half.. kalu nk bayar sume tros pon ok..

risau psl pengangkutan?? x perlu.. pengangkutan trus ke Dusun Eco Resort akan disediakan dari KL sentral.. utk mendaftar nama.. sila hubungi wakil2 yg tlah d tempatkan di IPT masing2... kalu susa nk cari dorg, juz kontek aku.. thru phone pon bole, email pon bole, fb pon bole...

jadi apa tggu lagi... mari meriahkan gathering kita kali ni!!! cpat2 daftar!!

p/s : sape2 yg ade kontek die dak kmp yg blom di tag dlm note ni, tlg tag kan ye... time kasih...

Izzam Kayat
0173169080
izzamk@gmail.com
budakhis@yahoo.com

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete